ЗАКОН НА МАНУБИ
Програмистите обикновено са прави: никой
клиент не знае точно каква програма иска, но всеки съвсем точно знае каква
не иска.
УКАЗАНИЕ НА САТИНДЖЪР
Компютърът работи по-добре, ако щепселът
се включи в контакта.
ЗАКОН НА ГРИЪР
Една програма върши това, което сте записали
в нея, а не това, което Ви се иска.
ЗАКОН НА ШОУ
Ако измислиш "глупакоустойчива" система,
която дори и кръгъл глупак може да ползува, само кръгли глупаци ще проявят
интерес към нея
СЪВЕТИ КЪМ ПРОГРАМИСТИТЕ
1. Тъй като първият вариант на програмата никога не е верен, започвайте направо с втория.
2. Ако в програмата има грешки, значи сте работили правилно.
3. Не прекалявайте с настройката на програмата всяка поправка внася нови грешки.
4. Гордейте се с професията си - чуждите грешки в никакъв случай не омаловажават вашите.
5. Отнасяйте се с програмата като със собствена съпруга - следете внимателно всяка нейна стъпка, съмнявайте се винаги в нея и й предоставяйте само най-необходимите ресурси.
6. Преди да започнете да упреквате персонала на електронноизчислителната машина, научете се да го ухажвате.
7. Не се страхувайте от новите технологии
на програмиране - те помагат да избегнете грешките, но не могат да Ви попречат
да ги допуснете.
ПРИНЦИП НА УОТСЪН
Надеждността на хардуера е обратно пропорционална
на броя и значимостта на хората, за които е предназначена демонстрацията.
УНИВЕРСАЛЕН СЪВЕТ НА ЕСАР
Не правете това!
Кредити: съставено по материали от Интернет.
[ това е материал от брой 15 на списание "Коснос" www.kosnos.com]